du och jag under täcket, baby

Gårdagen började piss, skulle köpa mig en ny telefon men allt strulade bara så jag blev less.

For med Camilla till ikea, hon ifrågasatte min otur och frågade om det var en så smart idé att jag följde med.. Haha ja det kan man ju undra..

Vet inte hur många timmar vi gick runt där borta, hade jättetrevligt. Åt lite mat och tog det verkligen lugnt! Sen på hemvägen fick vi punka, i -35 grader, det är ju alltid kul! Så det var ju bara att packa ut allting för att få fram reservdäcket och sen packa in allt igen och bilen var verkligen proppfull, bokstavligen.

Kom hem vid elva på kvällen och då började jag bygga ihop tvbänken, insåg fort att jag glömt köpa till två lådor som man tydligen skulle ta separat.. Kul! Får ta och beställa eller något.

Idag vaknade jag upp vid halv ett, förkyld som ett as, känns som att mitt huvud väger ett ton.. Har inte orkat göra något, nu väntar jag iallafall på pappa som precis sätter nyckeln i dörren. Han ska hjälpa mig med det sista på tvbänken och sen far jag hem till dom för middag och mys :)

Har ju även tatuerat mig nu också, är väldigt nöjd! Kanske lägger upp en bild här framöver, kanske inte. ni märker väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0