if I could find a way, to forgive everything, I know I would

Idag har jag en förklaring till varför jag inte kommer somna, har druckit 13 koppar kaffe. Det är ju helt okej.

Nej men jag har varit helt död hela dagen så har inte gjort annat än druckit kaffe känns det som, när jag slutade jobbet kände jag mig full. Hade iallafall bra siffror när jag slutade för dagen så det verkade ju funka iallafall :)

Efter jobbet traskade jag iväg till Linn, som jag inte träffat på över en vecka. Det fanns en massa att prata om, och till det drack vi en kopp thé :)

Har precis sett lite tv och nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och försöker bli trött. Tänkte fara in och jobba en sväng imorn och hade gärna sovit lite innan.

Ska äta lite glass med varma hallon och sen ska jag krypa ner i sängen och tvinga mig själv att sova!

Avslutar med en lättroad tjej på jobbet idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0