det finns inget att försvara

Jenny sa att jag börjat bli bra på uppdatera, men.. det finns alltid ett men. Jag har visst tappat det på sista tiden och det är inte så roligt att följa med här längre. Nu är det så att jag har inte så mycket att skriva om, det som händer i mitt liv är absolut ingenting jag skulle skriva här. Skulle ju spoila filmen, justde det blir ingen bok längre. Linn är med i planerna och hon tycker vi ska satsa på en komedifilm, hon drar i tyglarna här.

Frågade Jenny om jag skulle skriva om helgen, hon skrattade bara. Precis. Annars jobbar jag och då sitter jag i telefon och säger samma sak varje dag, dock så går det väldigt bra och ligger en bra bit över budget, känns grymt! :)

Var iallafall förbi mor och far en sväng i helgen, hittade ett minneskort som jag haft i lillkameran i somras, fanns lite fler bilder från övik, samt lite bilder från skellefteå så lägger upp några här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0