never got that whole in love thing, never hurts me to say goodbye

Idag har varit en sån dag då jag inte har gjort något vettigt.

Började dagen med ett besök hos frissan, hon la på samma färg igen så det skulle hålla bättre. Köpte även med mig ett serum.

Sen har jag varit hos mamma och pappa och gjort ingenting, vet inte riktigt när jag kom hem men har iallafall bara myst med Monteus och sett the big bang theory :) Jag har börjat bli förkyld och behöver verkligen en lugn helg för mig själv. Helt underbart!

Imorgon har jag väl inga planer annat än städning och så skulle vi kanske till Sandra som fyllt år och fika :)

Nu sitter jag här i min zipperall med min sambo, ska väl se något till avsnitt innan vi kryper till kojs. Puss och godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0