I'm not gonna need you if I fall, so why am I crying?

I torsdags efter jobbet gick vi några och drack något glas vin och så, kvällen avslutades hos Sara. Förutom det så har jag varit nykter hela helgen, så himla skönt och välbehövligt :) Vet inte när det hände sist.

Nu undrar ni säkert vad man gör en helg i Luleå, nykter. Jo det ska jag berätta. Jag har varit med Jossi hela helgen :) Har nog pratat med henne i telefon i typ 10h dom senaste tre dagarna, om inte mer. Båda är lika deprimerade, den ena mer än den andra lite till och från, men har nog inte skrattat så mycket på länge.

Dom andra 62h har jag sovit ganska mycket, varit med Jenny och Camilla och myst hos mamma och pappa :) Idag var jag dit och åt grillat, gick fram och tillbaka och när jag kom hem somnade jag på soffan. Ganska dumt beslut för jag kommer inte att kunna sova inatt och eftersom Jossi tydligen skulle sova så får jag sitta vaken själv.

Till veckan ska jag boka en till tatueringstid, åh så kuuuul. Sen ska jag göra något mer som jag inte skriver ut innan det är gjort, kanske lägger ut en bild när det är klart, HE-HE. Är i någon sorts ålderskris av något slag.

Nu vill jag bara sova, men det kommer inte att hända, så ska ta och göra mig lite sodastream. Puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0