jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv

Angående gårdagen, Erik får nog ändra sin syn på mig. Stod inte på benen igår.

Gick hem typ åtta, Jenny kom och tog hand om mig som den underbara vän hon är. Sen la jag mig och sov.

Vid tre ringde Juhani och Rickard och väckte mig och frågade om jag skulle med och åka paddan, nja var väl inte så taggad för den men gick iallafall och köpte maxmat med Juhani, gott och välbehövligt.

Idag har jag bara varit hos mor och far och gjort ingenting, ätit gott och mått gott :) Sitter nu och ser taken på fyran och myser med Monteus, ska väl börja röra mig mot sängen snart så jag orkar med kommande veckan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0