gratis är gott

blev inte riktigt som planerat igår, skulle bara mysa med flickorna hos erica men vid tolv så började vi dricka och det, hennes bror hade ju fest:p och jag säger bara att jag och sprit går verkligen inte ihop! blev alldeles för mycket igår och jag minns inget, ingen aning om hur jag tog mig hem osv:o men det löser sig. sen när jag kom hem så ringde pappa krille och tvingade han att köra moppe hit eller nå i den stilen, jag är inte lätt att handskas med. men ja,

nu ligger jag iallafall i sängen med pappas dator och är jättetrött och funderar rätt starkt på att sova lite till men orkar inte=p blir väl att kika lite tv och sen senare har jag ingen aning om vad som händer och fötter, jahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0