vad hände med föralltid?

imorse var jag mycket trött, kom till skolan vid nio och var på det som var kvar av multimedian och sen hade vi idrott men låg i skolan med jenny istället tills samhällsen började och då skrev vi en lista på lite hemliga grejer ;) haha! sen traskade vi iallafall på stan och sen när jossi slutade så traskade jag med henne, köpte strumpeeebyxor, en tröja, ett linne, trosor och en cappuccino:p och sen vid halv fem for vi till mig :) när hon tog sig hem kom krille hit utan förvarning men han stannade inte längre än en kvart:p sen ikväll har jag bara myst med johanna :) sett grey's osv.

imorgon har vi först en och en halv lektion och sen ska vi till universitetet på nå grejs och sen typ se nån teater men jag får se om jag orkar gå på det, annars slutar jag kvart över elva :) trevlans! då blir det att sova och sen ska jag pluggggaaaa! mycket roligt om jag får säga det själv, eller inte.. sen måste jag försöka ta mig ut och promenera=p men nåjo, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0