Godmorgon! :)

Har ganska precis vaknat, eller har hunnit prova min nya plattång och nå grejs man sätter i håret som jag beställt, ett riktigt klipp ju, plattången var på halva priset och det andra köpte jag bara för att haha:p Men jag är iallafall nöjd!
Idag har jag två lektioner, första börjar 10.15 och den andra 15.35 så jag får ju ett litet hål =)

Ikväll har mamma lovat att gå på bodypump så det blir att haka på henne och jag kommer få världens träningsvärk av det hehe.. Nåja

Nu ska jag kila ner och ta rn tallrik med film och flingor, eller först klä på mig men vi hörs=)


GA.MA Ceramic CP1 
995:- / 499:-
Beskrivning
Populära GA.MA Ceramic CP1 värms på 2 sekunder når inom 10 sekunder arbetstemperaturen på 200 grader. Tack vare avancerad joniseringsbehandling och keramikplattorna som är i kontakt med håret blir resultatet vårdande och hjälper till att bevara dess naturliga fuktighet. Plattorna är också behandlade med Ceramic Crystal Coating så att den glider lättare.

TIGI Bed Head Spoil Me Defrizzer
219:-
Beskrivning
Spraya i fuktigt hår. Sedan kan du föna, platta eller låta det självtorka. Förebygger frizz, risighet och skyddar mot värme. Kan också användas dagen efter för att åter-aktivera produkter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0