Fredag

Sovmorgon till tolv som vanligt, otroligt skönt!:) På nkn gjorde vi typ inget för det blev ingen redovisning så vi pratade bara lite och sen fick vi gå vid ett. Och dessa förbannade tankar som jag lyckats hålla borta ett tag påminde en viss Johanna mig om idag, nog är det kul att vara jag alltid!
Traskade på stan med Camy ett tag, lämnade tillvaka en tröja och köpte en annan och en sjal:p Nu har jag precis kommit hem, ska tvätta sminket och lägga mig och se tv i en timme eller så och sen klockan fem blir det bodypump(y) Mycket skönt.
Efter bodypumpen blir det dagobert och sola med Jenny och Krille=) Eller Krille ska inte sola men han måste ju följa eftersom han är min personliga chaufför!
Annars ikväll skulle jag nog chansa på att det blir att ta det lugnt:) Men hejs så länge.

Been a long time since I
Did something good for myself
But why should I be put through hell?
He's doing what he wanna do
I finally found somebody else
Who really wants to make me feel
Things that I've been missing so long
And his love always passed the test
It's a shame I had to look somewhere else

Kommentarer
Postat av: johanna

förlåt :(

2009-01-31 @ 01:56:34
Postat av: Anonym

fett snygg du är! pusssss

2009-02-01 @ 03:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0