Freeedag

Mycket skönt:) Kom precis hem från skolan, har varit på alla lektioner den här veckan;) Deni! Nåjo, när jag kom till skolan så berättade Jenny för mig att när hennes Johan hade varit på historia på örnen imorse så hade han mött nå tjejer i trappen som hade sagt 'ni vet Jenny Bengtsson som går ledarskap, hon gillar fiskbullar!' Hahaha! Vemfan har så lite att göra att de går och pratar om vad jag tycker om för konstig mat?:o Ne alltså, herregud..:p Men det var iallafall kul.

Nu ska jag byta till mjukisar och lägga mig och se tv och vänta på att någon orkar fara och köpa fil åt mig och sen klockan fem blir det bodypump med mammsen:) Sen ikväll händer nog inget speciellt, men hejdå så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0