du flyger högre än oss andra

först när du tar dig ner på jorden, först då kan jag vara din vän

preeecis.

Gårkvällen spenderades i björsbyn med christofferns systrar och deras pojkar=) Vi satt och surrade och tog det lugnt och sen kom vi ganska tidigt i säng.
Idag har vi inte gjort mycket, krilles farmor har varit här och vi grillade korv till lunch:) sen for vi in till stan för att byta mina leggings som jag upptäckte att det var hål i men det fanns inga kvar i min storlek och jag blev arg.
Vi for till krilles syster josse och såg järnjätten med henne och linus, bra film! :D När vi var där ringde dom från gina och sa att dom hade hittat ett par leggings i min storlek, mitt nummer fanns på kvittot, YES! Hann dock inte fara och köpa dom idag så det får bli på tisdag=)

Sen for vi hem till mig och åt lammstek och det var mumma! Efter det for vi till rutvik, jag envisades om att vi skulle leta min t-shirt och vi hittade den! :D:D märkte dock att det var foundationfläckar på den så den är i tvättmaskinen först och sen kan jag ligga och gosa med den :)

Nu ska vi iallafall röra oss mot porsön och kolla vad dom har hittat på, men först två snygga bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0