morrrr

Var ett tag sen sist så tänkte att alla dessa korkade människor som klickar in hit varje dag fast jag inte skriver något ska få något nytt att läsa:p

Har inte gjort mycket sen sist, köpt  sommarkläder och sommarskooor :D har hunnit köpa åtta par sommarskor och det gillas! Jag har även gjort nya naglar så nu känner jag mig som en människa igen:) Min dator har gått sönder IGEN, den är bara svart och vi har provat allt, sdlgnj

Idag ska vi äta grillat, pappa står ute och grillar just nu och det kommer bli mums! Annars idag har jag och pappa vänt upp och ner på hela huset för att hitta min favorit t-shirt från levis, men den är bortaaa!! jag är riktigt arg och det är mammas fel, hon ska allttid lägga bort allt utan att fråga först:o ÅH

Nåja, nu sitter jag i soffan med gizmo, han har slängt sin leksak på golvet och ligger nu och piper och morrar i väntan på att jag ska ta upp den=) Så gör han alltid när han vill ha uppmärksamhet..

Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 12:48:33
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0