heeeYY

Känns inte som att jag gör annat än att jobbar nu för tiden, men nu är jag ledig till fredag och sen blir det jobba hela helgen... Men det är pengar ;) Hoppas bara det blir sol nu i veckan så jag får ta igen det jag har missat :D

Idag orkade jag inte gå till skolan, eller trodde bara vi hade religion, men vi hade tydligen hälsopedagokik också, nåja.

Ska strax ut och sola och sen blir det duschen och fara och köpa en ny mobil med min far, längta! Ska även få abonnemang också och det känns ju bra :D

Menmen, sen blir det iallafall plugg med jenny och efter det med johanna.. haha:p Måste verkligen göra klart det sista nu för om 8 dagar far vi :):):):):):):)))))))

pappa berättade precis att det är massa moln, skjuut mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0