hej emo

funderar starkt på att ta livet av mig...

ne kanske inte, men jag orkar inte vara sjuk, blev/blir inge jobb på hela helgen och det har jag inte råd med!! har grejer i skolan varje dag nu innan vi far, åhhhh... jag blir deprimerad, emo.

imorse kunde jag inte prata, fick anstränga mig så jävla mycket när jag ringde max så det måste typ ha låtit som att jag fejkade :p haha nåja.

har precis sett alla avsnitt av solsidan i hopp om att bli på lite bättre humör men nu sitter jag här och lyssnar på a fine frenzy - almost lover så där har ni ju resultatet! imorn blir det att ta det lugnt, plugga och försöka bli frisk för nu är det inteee länge kvar! åhåhåhåhhhhhh, jag blir helt pirrig. så jävla skönt att komma bort med dom mest underbara människorna och bara släppa allt, inge mer skola och bara älska livet för en stund! LOVELY

Kommentarer
Postat av: jojjan

de kommer bli helt funcking amazing broshan!

2010-05-23 @ 15:41:26
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men skoja inte med mig mannen!

2010-05-23 @ 17:24:31
URL: http://jennybengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0