Måndag

Kändes som om jag hann med allt möjligt igår.

Kom hem strax innan 11, tog mig en promenad och sen städade jag i lägenheten, dammsög, dammtorkade, skurade, tvättade sängkläder osv. När allt var klart och lägenheten sken så traskade jag hem till mor och far och åt mat.

Vid sju kom jenny och hämtade upp mig, for till mig och duschade och böt om innan vi for till jossan och drack lite vin med några töser. Sen for vi tillbaka till mig och satt här i stan innan sofia och jossan gick till allstar. När jenny for så somnade jag direkt.

Idag vaknade jag vid tolv, traskade till stan för att köpa gardiner, kände att det var dags nu.. Haha! Och visst hittade jag gardiner alltid, för 2000 jävla kronor, onödigt dyrt. Hittade mig även några tröjor, skor, smink osv. :)

Vid tre gick jag och mötte upp linn som slutade jobbet, vi gick en sväng innan vi traskade till henne och lagade mat, gottgott! :) vid halv sju gick jag hem och lämnade mina fynd och böt om, traskade iväg till mamma och pappa för att hämta matlådor och gosa med mina prinsar :)

Tog bussen hem för en timme sen, tänkte gå ut och gå men lägenheten var tom så jag har myst ner mig i soffan med musik, underbart! :) ska alldeles strax gå och lägga mig, ladda upp för tre dagars jobb innan jag blir långledig :D

Bjuder på tre bilder på mona killar som numera är vänner :) puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0