just can't take the thought of you miles away

Nu är Jossi hemma, här har ni en lycklig tjej! :)

Var och lunchade med henne, Vanessa och Linn igår innan jobbet. Blev sushi, haha vad hände där? Nej men gott var det iallafall, lite knepigt att äta med pinnar bara..

Blir att möta upp Jossi och Vanessa igen efter jobbet, vin var det sagt men eftersom jag börjar redan kl. 10 imorgon så blir det nog bara en kaffe för min del. :)

Imorgon blir det lite annorlunda arbetstider, 10-18 och sen kör vi på en afterwork på det, helt kanoners om jag får säga det själv. Kanske att Jossi skulle komma förbi här också. Det återstår att se :) Men nu ska jag ta och fortsätta ringa dom sista två timmarna här så jag får lite frid i lillhuvudet mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0