sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Igår började vi klockan elva med två timmars utbildning och efter det körde vi tre timmars sälj. Dagen gick faktiskt fort och det gick ganska bra :)

Efter det blev det mat, små hamburgare och cheeseburgare från max, hahaha! Och sen lite vin på det, lite ja.

Eftersom det alltid börjas så jäkla tidigt så vid nio traskade jag iväg till Camilla och mös med henne och min älskade Jenny som nu har anlänt till Luleå! :) Sen skjutsade Camilla mig, Markus och Emil till allstar där resterande av kvällen spenderades och sen avslutades på max såklart.

Just nu sitter jag hos mamma och pappa och väntar på lite mat, for hit för att hämta en ny laddare då katten bet av min sista igår.. Tänkte passa på att äta lite mat när man ändå är här då! :D

Ikväll blir det vin och mys med Jenny, som jag längtat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0