vive quasi cras moritura

For till Camilla igårkväll, såg film med henne och Mia :) Myspys. Camilla skjutsade hem mig strax innan tolv och då var jag väldigt trött.. Skulle bara sätta mig vid datorn ett tag då jag verkligen behövde sova.

Blev svammel på chatten och sen satt jag i telefonen tills halv åtta imorse.. Inte så smart drag från min sida, är helt slut idag och mår sämre än på länge. Nyser stup i kvarten, feber och rinnande ögon. Ont i hela kroppen har jag också..

Idag har jag verkligen inte gjort ett piss, suttit vid datorn och druckit saft och ätit godis, helt underbart! Och Montan är så go' och gla'. Har inte varit hemma så mycket som jag varit nu i helgen på länge och det verkar uppskattas :D Nu ligger han är och myser och kurrar bredvid mig, ibland på datorn.

Tänkte slå på någon film och försöka komma i säng tidigt :) Puss!

Här kommer en bild på tatueringen, den betyder för dom som undrar "live as if you were going to die tomorrow". En del tar den på helt fel sätt och säger "Jaha som när man var 15 år och söp skallen av sig" och nej inte så. Jag är en riktig grubblare och har panik inför framtiden, orkar inte skriva alla orsaker här för det angår ju inte riktigt er, men iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0