den här platsen är nån annans och jag måste hitta ut

Tänkte bara skriva lite kort om min dag.

Hann gå lite mer än ett halvt varv runt sjön innan pappa kom och hämtade upp mig, vi for och handlade lite som jag behövde, mat och kattsand. Väl hemma tog jag mig ett till varv då jag kände mig rastlös och sen hoppade jag i duschen och efter det slocknade jag direkt, sov lite till och från fram till tio då Jenny ringde.

Hon kom och hämtade upp mig och vi for till Camilla, satt och surrade där, dom skulle relatera mitt liv till en film, vet inte om jag uppskattar Jennys förslag sådär jättemycket. Tänker inte skriva det här, det skulle bara misstolkas totalt, haha..

Vi for vidare till någon fest och hälsade på, satt där till ett någon gång och sen for jag och Jenny till mig och surrade och åt godis. Strax efter tre kommer Markus med maxmat, riktigt uppskattat! Har haft en stört rolig kväll, kan bero på att jag varit övertrött hela kvällen och skrattat i ett, men det är väl så det ska vara :) Kvällens höjdpunkt var nog ändå när Markus trodde att Montan hade låst ut oss på balkongen.. Hahaha, dör lite

Dom har iallafall nyss farit och jag när som helst hoppa i säng, tänkte försöka ta mig upp i ganska rimlig tid imorgon, sista lediga dagen och orkar inte spendera den i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0