I want you to know that it doesn't matter

Linn har en pissdag idag, Jossi har en pissdag idag, jag har en pissdag idag och Jenny är på väg till Thailand. Livet är verkligen inte rättvist ibland.

Nej huvva. Som sagt, har en riktigt dålig dag idag, trodde verkligen att allt skulle ligga bakom mig nu men så dyker något sånt här upp. Vem blir förvånad? Blir så jävla förbannad på mänskligheten ibland.

Tog en promenad efter jobbet, var verkligen tvungen att lugna mig och det var skönt. Hann fundera en massa också, vilket gjorde mig på depphumör. Känner mig väldigt kluven just nu och vet inte riktigt vad det är jag vill med allting.. Innan helgen visste jag precis vart jag stod och vart jag var på väg, nu är jag helt vilsen. Det som var självklart i fredags, känns bara korkat idag och jag känner hur jag drar mig undan från allting.

Sjukt deppig tjej, haaaha.. Nej ok. Nu ska jag försöka strunta i allt som varit, blicka framåt och vara positiv. Det får vara mina nyårslöften, såhär i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0