it's a little late for explanations, there isn't anything that you can do

Vet inte riktigt vad klockan var när jag lyckades somna igår, men sent var det iallafall.

Och vilken tur att det hade varit storm i sunderbyn så jossi var ju tvungen att skotta imorse så jag fick mer sömn :) Vid ett ringde hon och sa att hennes buss går om fem minuter så då var det ju bara att kliva upp.

Vi traskade runt ett tag, fick med mig allt jag skulle ha + ett par jeans, som jag längtat! Har redan två par i samma modell och färg men båda har gått sönder så lyckan som uppstod när jag går in på carlings och ser att hon står och packar upp dom går inte att beskriva, dom har varit slut en evighet. Efter staden så tog jag en sväng runt sjön och nu har jag precis duschat, sitter i soffan i morgonrocken och min teddyfilt.

Pappa och jeppe har varit och lämnat montan så ikväll är det jag och han :) Men nu ska jag faktiskt äta upp min mandarin och sen ta mig en liten nap, är så galet trött. Får väl se om det blir en liten, ställer ingen klocka, men annars så är det väl alltid någon som ringer och väcker mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0