jag låter saker rinna ut så jag slipper ta farväl

En lugn helg för mig själv, inte riktigt.

For till Linn med en stor godispåse i lördags, helt inställd på en myskväll. När jag kommer dit sitter Petter med grabbarna i köket och dricker och sen droppar Sofie och Linnea in med alkohol. Blev inte en enda godis, utan alldeles för många drinkar istället. Har varit allt annat än själv och nykter så gör ett nytt försök nästa helg!

Igår for vi till Sandra, fikade och kollade på hennes och Daniels lägenhet :) Hur fin som helst! Efter det blev det att fara och handla med mor och far, blev lite grejer till lägenheten och sen tog jag tag i städningen och dammtorkade, dammsög och skurade.. Riktigt stolt över mig själv!

Nu sitter jag på jobbet, har ingen bra dag, inte på något vis. Sen ska jag till Linn, ta ut lite ilska på henne innan jag går hem och kryper till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0