jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmåga att förstå

Middagen hos mor och far var god, till förrätt blev det hemmagjort vitlöksbröd och hummersoppa, till varmrätt blev det fläskfilé med massa grejer i med ugnsstekt potatis och till efterrätt blev det cheesecake men jag orkade inte vänta så tog bussen hem.

Väl hemma blev jag väldigt sugen på cheesecake så gick till konsum och handlade det som behövdes, så nu ligger den i frysen :) Jossi blev överlycklig när jag berättade det, hon ville komma innan dom andra imorgon haha.

Har precis laddat batteriet till min kamera som jag inte använt sen i somras, hittade lite bilder från övik, dom flesta har vincent tagit så dom är inte dom bästa men jag tänkte dela med mig av några :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0