so I'm moving on, letting go, holding on to tomorrow

Ja, då var det ett nytt år också.

Vi började hos mig, jag och mina töser och sen for vi vidare till linn där hennes man var med ett gäng. Vi kom precis till lekarna så det var trevligt! :)

Jag och jenny for vidare till notviken och allt som allt så hade jag en mycket bra kväll igår även om avslutningen kunnat vara bättre. Vet inte vad klockan var när vi for, men jag och jenny for hem till mig och åt lussebullar, dock hade dom hunnit bli lite torra.. :p

Jenny for vid fem någon gång och jag somnade innan hon ens hann stänga dörren efter sig.

Måste börja röra mig mot mor och far, har knappt nå batterier i telefonen och har glömt laddaren på kontoret... åh, vad glömde jag inte där?

Nåjo, bjuder på två bilder från gårdagen, man glömmer som bort att man har en kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0