som om ont skulle försvinna då

Igår vaknade jag vid halv nio, somnade om efter en timme och vaknade sen igen strax innan ett :) Tog mig ett varv runt sjön och stannade till hos Linn och surrade med henne och såg tv. Sen tog jag ett motsatt varv hem igen, hoppade i duschen och städade upp lite här hemma. Staplade upp skorna från mor och far i en av dom tomma garderoberna så nu ser man golvet i hallen igen.

Vid sju kom Jossi, sen Jenny och sen Sandra. Vi såg tv, surrade och fikade. Hade en trevlig kväll även fast jag var så jävla trött :) Jossi for sist, med bussen strax efter tolv. Då satte jag mig och såg lite big bang theory, jag älskar Sheldon, tröttnar aldrig.

Efter två gick jag ner i tvättstugan och körde två maskiner och efter att jag hängt upp allt så gick jag och la mig.

Pappa ringde och väckte mig vid elva idag och strax efter det kom dom och hämtade upp mig, har varit hos morbror Thomas som fyller år och fikat :) Har precis kommit därifrån och ska ta och byta om innan jag tar mig an ett varv runt sjön.

Sen blir det nog att traska iväg till mor och far och hämta lite grejer och ikväll får jag se vad jag hittar på, blir lungt iallafall, imorgon är min sista lediga dag och det ska jag ta vara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0