you gave me strength to carry on

Min lilla nap varade i drygt tre timmar... vaknade någon gång efter nio och insåg att jag var tvungen att kliva upp om jag skulle kunna sova inatt. Visst hade jag rätt att telefonen skulle ringa men har bara tryckt bort ljudet. Smart tjej! :)

Tog mig upp iallafall, traskade iväg till konsum och köpte mig lite godis. Väl hemma sätter jag mig i soffan och läser lite. Känns som att telefonen och dörrklockan har plingat hela kvällen, man blir ju tokig. Här sitter jag i min ensamhet och vill inte bli störd men till slut gav jag upp, så traskade iväg till linn :) Har suttit i hennes soffa och myst och pratat strunt, kan behövas sånt också emellanåt.

Kom precis hem, är dyngsur efter att ha traskat hem i denna snöstorm. Har montan i famnen och det bara droppar från huvudet ner på stackars han som vill bli kliad.

Jojo, imorgon blir det nog att bara till storheden med farsgubben och kolla lite och sen blir det middag hos mormor, antingen lax eller tacos, återstår att se! :) Får se vad jag gör mor kvällskvisten, älskar att vara ledig och göra absolut ingenting men kan inte minnas när jag var ledig såhär länge sist så jag kommer nog gå under jorden, blir så förbannat rastlös...

Okej, efter allt man får läsa här på bloggen så måste ni tycka att jag har världens tråkigaste liv, förstår mig faktiskt inte på dom som klickar sig in hit varenda dag :p Men mitt liv är faktiskt ganska händelserikt, iallafall den sista tiden. Jenny brukar säga att jag skulle kunna skriva en bok, öltricket skulle den ha hetat. Dock måste jag nog skriva den anonym. Menmen.

Nu ska jag äta mig en macka eller nå innan jag sätter mig och läser lite till :) God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0